onsdag 11 juni 2008

Skolavslutning





Jag är bäst, weei! Nu har jag gått ut tvåan, skönt, skönare, skönast! Bara ett år kvar sedan drar jag till USA, tack! Fan vad jag längtar att åka någon annanstans och verkligen leva livet så som jag vill, hihi. Jag hade två alternativ för att fira min avslutning 1: gå på Palace (resturang i Göteborg) med min kära klass. Eller 2: ut och festa med mina käraste och närmaste vänner i stenungsund. Vad valde jag? Hemmakväll med Sebb så klart! Vi ska faktiskt kolla på en fräsch film och äta massa godis. På tal om godis så såg jag ut som en godis idag i min randiga klänning och mina rosa skor, hihi. Skolavslutningen gick galet fort. Först aulan med några uppträdanden och självklart "en sommartid nu kommer" som man bara måste sjunga med i för att läraren sitter och stirrar på en och försöker analysera om man mimar eller verkligen går in för det, hmm. Sedan samlades vi i klassrummet och fick våra efterlängtade betyg (som bara väcker ångest). Sist men inte minst massa hej då kramar till lilla fokus klassen. Nu är jag i alla fall ledig för några dagar sedan börjar jag jobba som servitris på en resturang i Smögen. Jag ska tjäna massa massa pengar så att jag kan köpa mig en egen system kamera.



Inga kommentarer: